Zaterdag 4 april en zondag 5 april vindt noodzakelijk onderhoud plaats aan systemen van de gemeente. Tijdens dit onderhoud is het indienen van een aanvraag met DigiD, eHerkenning en het maken van een afspraak met de gemeente niet mogelijk.

Onze excuses voor het ongemak.

Vestigen vanuit het buitenland

Komt u uit het buitenland en gaat u in Zevenaar wonen? Dan moet u dit binnen 5 dagen na aankomst persoonlijk doorgeven in het gemeentehuis. Hiervoor maakt u online een afspraak.

Goed om te weten

De gemeente moet uw identiteit vaststellen. Daarom moet u persoonlijk met uw identiteitsbewijs naar het gemeentehuis komen. Ook uw eventuele partner en minderjarige kinderen moeten meekomen.

Meenemen

  • Uw identiteitsbewijs (paspoort, ID-kaart).
  • Gaat u bij iemand inwonen? Vul dan ook het formulier "Toestemming woonadres" in.
  • Als u uit Aruba, Bonaire, Curaçao, Saba, Sint Eustatius of Sint Maarten komt: bewijs van uitschrijving nodig.
  • Originele gelegaliseerde en vertaalde buitenlandse documenten van uzelf en van uw kinderen, zoals geboorte-, huwelijks- of echtscheidingsakten.
  • Koop- of huurcontract.
  • Voor meer informatie over in te leveren stukken kunt u mailen naar gemeente@zevenaar.nl.
pdf Toestemming woonadres (PDF, 130.63 KB)